Liczne atrakcje Kudowy Zdrój

W tym roku, poza klasycznym wyjazdem urlopowym za granicę, postanowiłam część letnich weekendów spędzić na wypoczynku w Polsce. Nasz kraj słynie z uroczych miejsc, których jeszcze nie miałam okazji ani razu zobaczyć. w Zeszły weekend, więc, wybraliśmy się z mężem do Kudowy Zdrój, miejscowości, o której bardzo dużo słyszeliśmy, ale nigdy nie mieliśmy okazji odwiedzić. Miejscowość ta zauroczyła nas swoim spokojem, pięknymi widokami, a także dobrymi restauracjami.

Weekend w Kudowie Zdrój

kudowa zdrójUwielbiamy z mężem zagraniczne podróże. Kuszą nas zawsze piękne plaże, egzotyczna roślinność, pełne zabytków miasta. Okazuje się, jednak , że w naszym kraju również nie brakuje miejsc, które mogą nas zaskoczyć swoim pięknem. Postanowiliśmy z mężem doświadczyć tego na własnej skórze. Wiele weekendów letnich spędzamy w różnych miejscach w naszym kraju. Ostatnio nasz wybór padł na Kudowę Zdrój. Miejscowość ta przywitała nas nie tylko piękną pogodą, ale też malowniczymi widokami. Nie spodziewałam się, że będzie tam aż tak ładnie. Zachwyciły mnie przede wszystkim trasy spacerowe, który nie brakuje w okolica Kudowy. Okazało się też, że Kudowa Zdrój posiada wiele zabytków do zwiedzenia. Jak to w mniejszych miejscowościach bywa, większość z nich to małe perełki architektury. Jednym ciekawszych zabytków jest tutaj mała kaplica, cała wyłożona czaszkami. Robi ona piorunujące wrażenie szczególnie wtedy, jak zdamy sobie sprawę z tego, że te czaszki, to kiedyś byli żywi ludzie. Poza kapliczką są jeszcze inne ciekawe miejsca. Na pewno ważnym punktem uzdrowiska są wody mineralne, które mają znaczący wpływ na poprawę naszego zdrowia. W Kudowie Zdrój mieści się dosyć duży ośrodek uzdrowiskowy, do którego przyjeżdżają głównie osoby starsze i schorowane. Poza tym nie brakuje tutaj bogatej bazy noclegowej, z której często korzystają całe rodziny z dziećmi.

Jednym z naszych celów na te wakacje było odwiedzenie jak największej ilości miejsc w naszym kraju. Systematycznie ten cela realizujemy. Ostatnio, na przykład, pojechaliśmy na trzy dni do miejscowości, o której wiele słyszałam, a mianowicie do Kudowy Zdrój. Miejscowość ta bardzo pozytywnie nas zaskoczyła tym, jaka jest urokliwa i ile ma do zaoferowania turystom. Naprawdę dobrze się bawiliśmy w tym uzdrowisku.